torstai 13. maaliskuuta 2014

LaeppaVika~

Joototanoinniinhmm :|

Olen tässä parin viikon sisällä piirtänyt aikas paljon LaeppaVialle kuvia, voisin ne tässä näyttää nyt mutta joo ketään ei kiinnosta~~

( Ja Keimo, just se ihanin, meni aivan perseelleen joten en vihti näyttää sitä ::)) )

Chibejääää~


Zappiiiis~


Rauski jumankauta ::))


Ja pallokala Fisu~


Tällane hauska chibi kuva LaeppaVian kaikista tyypeistä, nimistä näätte kuka on kuka :DD Kyllä Proton piirtämine on hankalaa sanon minä >:U


Ja vielä yhteiskuva Zappiksesta, Rauskista, Fisusta ja Keimosta :3 (on se kumma ku Keimo lentää aina perseelleen ja Zappis pysyy pystysä ._. eiku mitä mää puhun.. mun pointti oli et Zappis onnistuu aina parhaiten ja Keimo menee aina pilalle yay .____.")


Yrfgh sellasta paskaa tällä kertaa~

4 kommenttia:

  1. Sinäsenkin tuhattaituri! Osaat piirtää ihmisiä aivan mielettömän hyvin. Mutta voisitko kenties kertoa tietämättömälle Noksu-paralle että mikä ihme LaeppaVika on?:3 Tämä ei ole aprillipila vaan en oikeasti tiedä. Muteen, oletko tulossa Traconin? Itse olen menossa sinne, vaikkakaan ei sua varmaan kinnosta muhun tutustua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhän oo X'D En oo enää yhtää tyytyväinen noihin kuviin, ja apua pelottavaa et et tiiä LaeppaVikaa xD Ne on maailman hauskimpia suomalaisia, jotka tekee pelivideoita. Käy vaikka youtubeen kirjottamassa "LaeppaVika" niin pitäis löytyä videoita. Ja olen tulossa Traconiin Puusuden ja BlackJudaksen kanssa, ja tottakai kiinnostaa tutustua nettikavereihin! :33 (Kuristan sut hengiltä mun fursuitin kera ((:: eiku xD) Mutjoo, olen tulossa ja kaksi päivää ollaan! :3

      Poista
  2. Ooooh.. :3 tosi hienoja, LaeppaVika on paras! (öhm.. tai ainakin melkein ^^ ♥)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! nun LaeppaVika on aivan ihana, varsinkin Keimo :33 ♥♥

      Poista